Hemma igen<3

heeej!!!!

äntiligen hemma. kom hem vid två men har varit ute på stan med sandra och emlie men äntligen hemma. har faktist saknat bloggen. hade trvligt göteborg träffavänner från gbg malmö så under fre-lör hängde man med dem. sedan så igår kväll så var det disco och alla blev fulla och strula men jag gick hem med sandra efter en timme fick ont i huvudet. sen så somsagt var jag på stan och nu är jag hemma.  snart äta. tittar samtidigt på one tree hill nu. lägger in inlägg senar på skorna mamma köpte till kig men är för kalla så ja behöverr ett par till. aja är jätte trött så vi får se om jag pallar skriva:P

måste gå
puss och kram-debbiz
 bild på gbg(göteborg)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0