Hemma<3

Heeej:)

idag så sa jag ju på morgonen att jag skulle sälja grejer på centret. det gick rätt bra. vid 1 tiden gick jag med reut till souk där hon hitta tröjor och där så la de upp mina byxor. sedan gick vi till gallerian och där lämna jag in byxorna sedan så kom vi tillbacka och sålde lite till och sedan vid 15.30 så plocka vi ihopoch gick och panta flaskorna. sedan gick jag till reut. hon är så snäll reut. en sån människa måste man vara vän med asså:)
nu är jag hemma ska äta och ska skriva mera inlägg senare hoppas att ni tycker om min blogg. tycker ni saker om min blogg som tex att jag ska ändra på eller förslag så den blir finare så komentera gärna. skulle bli jätte glad:)

skriver mer senare.

puss och kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0