Hemma<3

Tjena:)

nu är jag hemma. jag gick til stan med mamma och pappa och syrran. vi gick förb på vägen till stan till min bror. och de skulle också precis ut så då gick vi tillsammans till stan. Pappa ska till kina imorgon så då gick vi köpte presenter till några i kina som pappa känner och vi gick till HM när pappa växla pengar. Eftersom det var sånt fint väder idag så gick i och köpte en glass. det var gott:). sedan gick vi hem och mamma gick till mormor. Sen var vi hemma 5 min och åkte till landet för pappa skulle göra nått. och sedan på vägen hem hämta vi upp mamma från mormor och nu kom vi hem för 20 min sen. om 40 min kommer det gäster. sen vid 7 kommer det gäster för fika. ska strax skriva dagens inköp och outfite.

vad har ni gjort idag?

puss och kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0