Uppdate för hela veckan<3

Heeej

nu tänker jag börja skirva min första uppdate. då skriver jag de dagarna hela veckan jag ha missat skriva vad jag har gjort och sånt.

Måndag:
Jag var som vanligt i skolan. Sedan efter skolan gick jag och Debbie hem och bytte om till fotbollen och gick och åt glass. Sedan var det fotboll som gällde. jag var glad för jag kände att det gick bra den dagen. Sedan åkte jag hem till Jessica och åt tacos. reut var där också. Det var grymt gott. älskar det<3. ´Senare vid 20.00 fick vi skjus hem och jag skulle sovas hos Reut eftersom hennes föräldrar var i ryssland. då satt vi på datan och sedan gick vi och la oss.

Tisdag:
så var jag i skolan.efter skolan gick jag och Anna på stan. SEdan träffa vi Debbie och sandra på stan. då gick vi runt sen gick jag hem. och hemma så hände det inte så mkt.

Onsdag:
Då var jag som vanligt i skolan. Sedan efter skolan så åkte jag och sharon till dansen. Efter Dansen så träffa jag reut och vi gick till centret och köpte hamburgare. Sedan kom pappa och hämta mig. och då var jag så trött och gick och la mig.

Torsdag:
Igår så var jag i skolan. Efter skolan så skynade jag sandra hem till henne för byta om till fotbollen. Sedan gick vi till centret för att baka. Efter vi hade bakat så var det dags för fotboll. Efter fotbollen så stanna jag kavr på centret och gjorde matte sedan så hade det en stor diskussion och sedan gick jag hem och duscjha och gick och la mig.

Fredag:
Idag var det en kort dag i skolan. vi slutade 11.10. då följde jag och sandra med anna hem. hemma hos henne tittade vi på ghost wisper. Medans vi ttta så fixa anna fransk manikyr på mina fingrar, Sedan så fixa vi nått och äta och sedan behövde jag gå. då gick jag till stadsbilioteket bär jag träffa min brors mamma . då gick vi och köpte bullar och dricka och gick och satte oss på en bänk i solen. sedan så  gick vi till gallerian där jag skulle hem och hon skulle andra hållet hem. Sen dess har jag varit hemma och ska läsa snart. ikväll händer det inte mkt men det kmr  mer bloggande hoppas jag.

vad har ni gjort idag? 

puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0