uppdate

Heej:)

har inte kunnat blogga igår och kom hem alldelles nyss så här kommer en uppdate för både torsdag och fredag:)

Torsdag:)

var i skolan som vanligt. sedan så gick jag tll bibloteket med ´debbie för lämna sak.  sen så åkte vi till centret och sen till gärdet. där spela vi fotboll och hade vatten krig med andra som var med. sedan så gick jag och anna hem och då kom sandra och reut och vi gick till parken och lekte kurragömma sen så gick vi hem till sandra för att fixa oss vi skulle på bio eftersom reut fyllde år. bion börja 20.50 och sluta kvart i elva tror jag. då kom mamma och vi gick hem och då gick jag och lade mig:)

Fredag:)

idag hade jag en lection och det varr matte. efter matten skulle vi till täby och se nån dans. efter det så gick jag anna och sandra ocxh sola i vasaparken. sen behövde sandra gå så då gick vi hem till anna för sandra skulle hämta sina grejer sen gick vi tillbacka och sola. sen vid 1610 så gick vi hem till anna och lade oss och vila. sen så ringde sandra och bad mig komma men hon trodde att jag sa nej så hon gick hem medans jag sprang som en galning och leta efter henne. sen så prata jag med henne och sandra jag skriver det här nu ocksså hopaps du läser detta: jag är inte sur på dig jag älskar dig och det var bra att du kom hem så jag visste det. nu är jag hemma och ska äta.

skriver senare

puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0