uppdate

Heeej

var trött igår så jag bloggade inte men här kommer en uppdate:)

Måndag:
igår efterskolan träffa jag reut och vi gick och köpte gottsaker och sen titta på film. sen så gick vi till henne för att fixa oss efterosm det var en est vi skulle på. sen så träffa vi anna och sandra och sen gick vi till festen. det var tal och smörgåsar och sen prata man oc sen gick jag och sandra. senare gick jag förbi reut för att lämna hennes kamera och säga hej då ordentlig och sen när jag kom hem så skulle jag sova:P

Tisdag:

Efter skolan stod jag snadra och isa i en kö för att få gratis beny jerrys. sen träffa vi anna på stadium och ia gick. på stadium köpte annaa och sandra dobbskor för pgt. sen åkte vi till deras föräldrarsjobb och gick köpte nått påå coop nära och sen var det dags för mig och sandra gå hem. nu snart ska jag träna till uglybetty.

kommer tyvärr inget emr inlägg för idag:(

ha en trevlig kväll!
puss och kram-debbiz



ben jerrys:)

image3

andra:)


Kommentarer
Postat av: sandra

hej du glömde skrive s på sandra
XD

2008-04-29 @ 22:02:44
URL: http://sandisen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0