Brorson<3

Heeej:)

det regnar och rengar bara:( jag var ute en stund på stan och sedan gick jag hem och åt lunch:)

varje kväll till och med imorgon sitter man och sörjer och folk kommer ..... en av dem är min sötaste brorson:)
Idag så startade han och jag en musikal...:P han sjunger *jajajajajaja* och då svarar jag honom, och så har han en leksak här som gör ljud om man rullar den:P världens söstaste bebis... går inte få nog av honom:P:P:P han kommer imorgon och då ska vi förtsätta med vår musikal:)

imorgon på dan ska jag träffa en kompis som heter Naima och kanske debbie... om jag får tag på henne:P då ska vi gå runt på stan och äta lunch ute......

nu ska jag titta klart på datan och sedan duscha och vännta till SATC börjar.. det börjar om 47minuter (tror jag)

Puss och kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

svar: allt är bara bra sj? :)

2008-08-06 @ 13:42:26
URL: http://glitterandbling.blogg.se/
Postat av: glitterandbling

låter härligt :)

2008-08-06 @ 22:06:38
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0