God Natt<3

Heeej igen:)

jag ska inte gå lägga mig en , men detta inlägg blir sista för idag.

Festen var rolig:) har världens sötaste brorson:) familjen skulle komma vi tre och sen kom dom andra... vi gick hem efter 5. det var en trevlig fest. det var öppet hus. grillning och fika:) min brorson var typ hur glad som helst när han öppna presenterna... stackarn kan inte gå själv eller prata:( men han är ändå söt.. hehe min lilla sötnos:)

När jag kom hem fastna jag och titta på bring it on. när den var slut stack mamma och jag ut och lämna saker i bilen. sen duscha jag och ska starx gå titta igen på en prinsessas dagbok på trean. det är paus nu:)

Imorgon är det fotografering:) måste klä mig snyggt.. men vi har det 15.40 så det blir efter skolan så då kan man fixa sig:P

kommer ni ihåg när jag skrev om vi var på ikea... min pappa håller på bygga min byrå nu:) sätter ut bild imorgon:)

Vad har ni gjort idag?

ska återgå till filmen....

Ha det bra!

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0