Idag fyller jag år<3

hello:)

hihihi idag fyller jag år.... överlycklig:)

ikväll kommer gäster då ska vi äta middag..... och öpppna mera presenter:P

jag kan säga vad jag fick av familjen imorse....:

en tröja, en väska, digetalkammera, the sims 2 stycken, dvd,pennor, nessicär från makeup store.... det är vad jag komemr ihåg....

här kommer en bild på kameran:



är den bra?

aja nu ska jag titta med syrran när hon sperlar nya sism sen ska jag städa rummet:)

ha deet bra!

Puss och kram-debbiz



Kommentarer
Postat av: elin

grattis

ha en bra dag:)

2008-08-10 @ 09:56:52
URL: http://elinwiberg.blogg.se/
Postat av: stephie

grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis,grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, grattis, , grattis, grattis!!!!!!!!



Gullis!!! Gratis. Puss älskar dig<3

2008-08-10 @ 11:53:35
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0