Love guru<3

Heej bloggen:P

Idag så har jag varit hemma  och bara slappat:) sen vid 17.00 så skulle jag och debbie till bio och tog ut biljetter till love guru.... sedan väntade vi på sandra och mina syrror . sedan gick vi in i bion.

Filmen var bra. rolig. rekomenderar till dem som har bra humor:P:P:P

Imorgon på morgonen ska jag till bibblan och fixa grej åt syrran.. sen så ska jag va hemma. vid 12 tiden så ska jag smsa jessica för vi ska bästemma vad vi ska göra imorgon... och efter jag har varit med jessica och om klockan är inte sås ent så kanske jag går över till Vanessa ( om hon mår bättre)

nu ska jag va lite till på datan sen ska jag titta på the hot chick....

Vad har ni gjort idag?

Puss och kram-debbiz 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0