Mamma mia<3

Heeej bloggen:)

igår så kom ja hem senare än vad hag hade tänkt mig. jag och Jessie gick på bio och såg mamma mia.... den var bra och rolig:) rekomnederar den!!!! jag kan i nte säga nått om handlingen för då avslöjar man den typ..... så gå se den:P:P:P

idag har jag bara varit hemma och slappat.. blivit förkyld så jag ska försöka bli bätrre innan skolan börjar.

skolan börjar om två dagar... jippe!!!!!....NOT

nu väntar vi på gäster som ska komma....

Imorgon så ska vi till IKEA ÄNTLIGEN!!!! jag ska äntligen få köpa en byrå... jag är typ överglad.... ska ta bort möbler i mitt rum och köpa nytt typ:P:P

nu ska jag sätta mig med familjen och vänta tills dem kommer..

Vad ska i göra på er lördag kväll?

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0