Onsdag<3

Heeej bloggen

förlåt för dålig uppdatering.....


Lektonerna idag var idrott på morgonenå hade vi fotboll typ i en timme. sen hade vi no pluggade inför läxförhöret imorgon, hade js träffa läraren... halva klassen hade lunch och det var min grupp dem andra hade musik.. sen hade vi musik och då bäretta vår lärare vad vi skulle göra under året och sånt. Sedan hade jag spanska, gick genom saker. och so då vi prata om kristendomen:)


Igår hade jag aldrig tid att blogga för att jag har ju biologi förhöret imorgon som jag kan nu:)

om 10 minuter börjar projeckt runway..det är final:)

Har ni mycket plugg i skolan?

Puss och kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: Lisa

Skola sucks :(

2008-08-27 @ 22:15:38
URL: http://llisabs.blogg.se/
Postat av: erik

Vill du bli dagens blogg i min blogg? :P Kommentera bara, enkelt och bra ;D

2008-08-28 @ 14:21:28
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0