sjuk:(

är Jätte förkyld:(

Igår när dem hade gått så frös jag och när jag var klar för sängdags i sängen så bränndes det... alltså så hade jag feber.
Nu har jag ingen feber tror jag men jag är täppt i näsan, snuvar och hostar jätte mycket.... mamma har typ smittat ner mig.. så en gån i timmen på natten vakna jag så jag är trött. men jag kan inte sova på soffan för då sover jag inget inatt.

Nu går mina systrar och mamma ut på stan och pappsen och jag är hemma. han jobbar hemifrån och jag pendlar mellan tvn och datan.

Som jag sa igår så ska vi till ikea idag:):) senare efter dem har varit  på stan åker vi.....

nu väntar jag på att ben/jerrys ska tinna upp och så ska jag äta det och titta på tv...

Vad ska ni göra idag?

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: erik

tacktack. Jo det känns hlt okej faktiskt ;)



Premunera på min blogg? Klicka på det böå ikonet ovanför min prfilbild! :)

2008-08-19 @ 20:50:11
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0