Tor,fre och lör<3

Tjooo:)

nu har jag inte bloggat på länge så i detta inlägg tänkte jag skriva om tor,fre och lör.....

Torsdag:

Börja skolan enligt schemat.... det var kl 8.
Då hade vi spanska,Matte idrott istället för slöjd och no.
Efter skolan så åkte debbie och jag till mcdonalds och åt... och sedan gick vi till centret.. fastnde där genom att snacka med folk. sen nä jag skulle hem så börja det regna så jag avr i ålhens till mamma hämta mig.

Fredag:

Började igen kl 8.00. hade svenska, matte idrott och engelska.
Efter skolan åkte jag och debbie på vägen hem till mcdonalds och jag tog en glass.
På kvällen så slappade jag för jag var så trött.... pappas släktingar var i sverige så vi åkte hälsa på dem. var där mindre än en timme sen när jag kom hem slockana jag.

idag:

Mammsen och jag gick till stan:):):)
Hitta en sööt klänning från Gina tricot.. lägger in bild senare..
Gick runt i olika affärer hitta mycket men jag är en sån som måste tänka en dag innan jag köper....
Sen så är det ju lördag idag så mamma och jag gick till konsum på vägen hem och då när mamma gick runt och plocka saker till middagen så gick jag och plocka godis.. läggerbild på godiset senare. kvällens planer är väll att slappa hemma framför tv..... Pappa kommer hem idag från mässan:) måste plugga lite engelska idag också.. och spanska.

Nu ska jag titta andra bloggar.

Vad har ni för planer ikväll?

Puss och Kram- debbiz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0