Ung08<3

Heeej:)

gårdagen var trevlig:)
jag fick smycken och ett poresentkort från gästerna:) min brorson var såklart sötast:) det blev middag och gäster på kvällen och sedan gick alla hem vid 9 tiden:P

idag så har vi bara slappat jag debbieoch sandra... på kvällen såg syrran,debbie , jag och sandra mumien 3 på bio. den är sjukt bra och rolig... rekomenderar den till er som har sett de två andra filmerna ni andra ska se dem två första filmerna först. kom hem för en timme sen och debbie sover över inatt:)

morgon dagens planer består att till 12.50 så slappar jag och debbie hemma..... 12.50 så ska debbie och jag träffa sandra vid kiosken här i närheten... då ska vi promenera till macdonalds och träffa stephie ( http://www.stephiesmode.blogg.se/ ) och då ska vi gå till kungstregården och tilla på ung08:) ska bli roligt hihihihi:) komemr särkert träffa många från skolan där.....

nu ska jag titta lite till på datan sen kl 23.00 ska debbie och jag se SATC (Sex And The City)

Vad har ni gjort  idag?

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: stephie

va? ska ni börja utan mig:(

;)

2008-08-12 @ 00:17:22
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0