Måndag<3

God eftermiddag:)

idag så sluta jag tidigt som vanligt. kl 2:) sköönt.. när jag kom hem skrev jag ut mina sammanfattning och gjorde dn kopp te:)

nu ska jag strax sätta på ett bad och plugga... har So prov imorgon.. men efter skolan är jag inte fri.. måste plugga matte och kemi.. har omprov på b-delen på torsdag och kemi prov.. så imorgon kommer andrea och då ska vi göra matte b-del sen ska jag sitta och skriva sammanfattning till kemi.. ska börja smått ikväll.. är ganska sent ute jag vet men jag har hållt på med so:)

på torsdag kväll ska vi baka lussebullar:) för att vi har inga prov.. så jag längtar till torsdag kl 3 så jag är frii från läxor och prov tills efter lovet:)

längtar längtar....:)

hur många prov har ni kvar?

Puss och Kram-debbiz

<--------------- jag ´har inte gjort dem:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0