onsdag<3

Heeej bloggen!!!


idag var de senaste dagen i skolan!!! sluta kvart över 4 men varje onsdag på svenskan som är sista lektionen får vi läsa...
så skönt att bara slappna av och läsa:) i skolan händer inte mycket.. snart fredag:) och nästa vecka har jag de sista proven för terminen.. och på onsdag kvällen kommer jag blogga mycket för jag kommer inte behöva plugga nått.. så man kan säga att det är är sista helgen på terminen jag kommer sten plugga:)

just nu väntar jag på Andrea:)

vi ska plugga inför matte provet på fredag:) kan typ:)

nu ska jag börja göra lite matte innan hon kommer...

sen ska jag ikväll börja med kemin.. mamma och pappa ska på julbord med personalen som de gör varje år så ingen kommer tjata på mig att sova... hihihihi:)

Hur är det med er?

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0