onsdag<3

Heej:)

kom hem för en halvtimme sen.. har varit på centret hela eftermiddagen och snackat med massa folk:)

till slut blev jag trött och jag och sandra och anna stack hem.

nu sitter jag här hemma och har inget att göra.. ska  strax borsta tänderna och lägga mig i sängen och sticka.. är skit trött!

imorgon är det städrock och avslutning:)

efter avslutningen ska jag sandra, anna debbie och stephie äta nått.. sen på kvällen ska steph och jag på nån pjäs... när städrocken är slut så ska jag ta med en kompis hem i pausen mellan städrock och avslutningen.. då ska vi nog bara vara hemma och slappa.......

Har ni städdag i er skola innan avslutningen?

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0