fredag<3

Hej allihopa!

hur mår ni? jag mår väl bra blev piggare när jag gick och lade mig vid 21.20 igår:). Idag så var jag i skolan. Hade matte på morgonen höll fortfarande på med procent. Sedan så hade jag svenska och höll på med svar frågor från en text. Efter Svenska så var det halvklass engelska eftersom min engelskalärare pallar inte helklass så när ena halvan hade så åt jag lunch med mina kompisar typ ris med mexikansk grej och nachos. Sedan hade jag engelska så hade vi test på some och any och nån stencil. Sedan så hade vi gympa sista lektionen då vi  hade fys träning bl a sitsupp armhövningar biceps. Sedan så åkte jag hem och nu är jag hemma och dricker soppa ska aldelles starx plugga js har prov på onsdag sedan matte läxa och engelska läxa. Vet att dte är fredag men vill ha det gjort.

Tv ikväll:
lets dance 20:00 tv 4
film anger managemt 21.30 tv3 ( får se om jag hinner kolla på det.)


bilder:
vet att det är gammalbilld men hitta ingen annan.



puss och kram -debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0