Måndag<3

Hej allihoppa!

idag är det måndag och jag har varit i skolan. första lektionen var spanska sedan engelska då vi tittade klart på en film. Sen hade vi idrott och då hade vi teorrie istället för att röra på sig. Sedan hade vi svenska , klassråd och so då hon läste ur en bok som heter dubbel spel. Efter skolan åkte jag hem. hemma så var jag på datan och pluggat js och ätit middag och nu sitter jag och väntar på mamma för hon är på föräldramöte i skolan och efter mötet så får man gå runt och prata med lärare och det kan ta tis för att det är många i kö så hon kommer särket snart:P
Efter mamma har föhört mig på js och hjälpt mig med matten tror jag attt klockan blir så mycket att mitt pogram börjar klockan 21.00 då ag tränar amtidigt fast vet ej om jag orkar.

tv ikväll:

cityakuten 21.00 tv3
bilden är gammal men hittar ingen nyare så några av de personerna är inte med i de nya avsnitten

detta blir nog sista inlägget!
ha en trevlig kväll!
god natt!
puss och kram - debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0