Måndag<3

Hej Allihopa!

hur mår ni? länge sen asså. i trosdags så lagade jag mat till helgen så jag kom hem sent. Fredag till lördag var det en sak inom judiska som jag var ledare på som jag sov från fre-lör och kom hem efter halv 9 efter lasergame. Igår var jag på nån bagari grej där man fikade och köpte lotterier klart att vi aldrig vinner men sedan var det akkution (tror det stavar så) så köpte vi en tavla som vi tyckte var snygg. Idag måndag åkte min bror hem han är på väg nu hem.  Vanlig dag i skolan efter skolan åkte jag till mammas och pappas jobb och efter det runt 18.00 tiden så åkte vi och handla och kom hem för en halvtimme sen elr nästan en timme faktist. nyss åt jag middag och ska vänta tills mamma ska hjälpa mig med matte. Efter det ska jag nog gå lägga mig.

Tv ikväll:
Cityakuten 21.00 tv3



trevlig kväll!

Godnatt!

puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0