Onsdag<3

Hej hej:)

hur mår ni idag? jag mår bra men är ganska trött från igår. Idag på morgonen hade jag js, Sedan så hade vi NO då vi läste i boken. Sedan hade vi teknik då jag och min grupp byggde bro. snart är vi faktist klara:) SEdan åt jag lunch och fick reda på att vi skulle på teater. då missade vi hebreiska och so. Teatern heter sopsotering fast det handlar om teater. den var fatiskt lite rolig. Sedan när vi kom tillbacka så var det en timme tills sv skulle börja. På svenskan var det kaous några fick ont i huvudet ex jag. Sedan efter svenskan som var vår sista lektion så stannade jag och sharon kvar en stund för att dansen börja inte förän kl 17.00.  Sedan vi 16.00 gick vi till tunnelbanan och åkte till dansen. Sedan efter dansen åkte jag hem och har väntat på amma och åt nyss en toast. riktigt gott:) aja nu ska jag snart lägga mig i sängen kom ju hem sent igår. måste ta igen sömnen.


God natt på er alla och ha en trevlig kväll!

puss och kram- debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0