Söndag<3

Hej hej,


Idag är det söndag det betyder alltså att imorgon är det måndag:(...
idag har jag vaknat vid 10.00 och suttit vid datan. Sedan vid 1 tiden sulle jag på möte som jag var lång eler kanske var en time men jag och en kompis skriv sångplancher. sedan så höll min kompis anna på  med att planera en aktevitet tills på lördag. Sedan avr klockan 16.00 då hon gick till macdonalds och åt hamburgare. Sedan när vi kom hem så satt vi vid datan och spela spel på facebook. Sedan gick hon hem och då var det middag. Sedan så föhörde mamma mig till provet på onsdag och samtidigt så tittade jag på one tree hill.  Sen duschade jag håret och nu sitter jag på datan och väntar på glassen ska tina upp.

Tv ikväll.
Singing bee kl 20.00 tv3
she´s all that kl 20.00 kanal 5




ha en trevlig kväll!

puss och kram- Debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0