Dusch<3

hej igen.....

dettta blir sista inlägget för idag.

efter vi hade fikat och brorson hade badat så åkte dom hem. vi titta på fotbolls match. sen runt 10 tiden gick syrran, jag och debbie.t på promenad. när vi hade gått halvägs så skriker debbie.t och när vi går lite längre fram så skälelr massa hundar s vi sprang tillbacka........

Matchen slutade 2-0  till portugal, och jag hejade på dem också.
sen så var jag var så jag tg nyss en dusch......

vi tittar på en film på 1 som heter winston churchill.... den är bra.

nu ska jag bara titta lite på bloggar sen åtekommer jag till tv tittandet.

hoppas att ni har haft en trevlig kväll för det har jag haft!

Puss och kram-debbiz
Ronaldo

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

kollade också på matchen! :)

2008-06-08 @ 10:05:21
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0