Fredag<3

Heeeej:)

idag vakna jag och syrran 9 för vi skulle lämna nått på centret......
Sen så var vi på centret med joram och gjorde inköpslista inför avslutningen på söndag som ska vara på vårt landställe.
så var vi där två timmat tror jag.. så vi kom hem vid halv tolv tiden....

Sen vid 1 tiden ska vi träffa anna och äta lunch buffe ute.... debbie kom också till centret...
Efter vi har ätit senare så ska anna och syrran åka handla och jag och debbie ska va här hemma....

sen händer det inte så mycket ikväll.....

Just nu sitter debbie och syrran på datan och sjunger sånger..

vad ska ni göra?

puss och kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: Sara svarar

Jag jobbar med catering, har gjort det i tre månader nu =) Dudå? Har du klarat dig från otur idag då? När det är fredan den 13:e?? :D

2008-06-13 @ 14:09:22
URL: http://0bstinat.blogg.se/
Postat av: Lollo

hoppas du får en bra kväll1 jag ska fira en kompis som fyller år =)

2008-06-13 @ 16:02:10
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0