Fredag<3

Hej bloggen:)

Jag bloggar från landet medans jessie ligger i sängen och läser.

Vi hämtade Jessica 11 och åkte till landet. i 2 timma satt jag och jessie och läste våra böcker.
SEn gick vi till misommarstången. klart så dansade jag och jessie.
När vi kom tillbacka fika vi och nu sitter hon igen och läser.
Senare så kommer hennes pappa då ska vi äta middag med dom gästerna som är här. och fika jordgubbar. yummi.....
En blir det godis.
Jag och min familj ska sova här till söndag....

NU ska jag titta på lite bloggar....

Hur har er midsommar firande varit?

Ha det bra!

Puss och kram-debbiz

                   <-------- DEn boken läser Jessica. det är tredje boken av den serie jag läser:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0