Hej då bloggen:(:(<3


Neeej jag ska inte sluta blogga för evigt:P

Jag med mina älsklingar debbie och anna ska åka på läger imorgon och kommer hem 13juli....
Och man kommer inte ha tillgång på datan och jag kommer inte kunnas nåås på mobilen......

Men om ni är snälla så kan ni skriva gölliga komentarer till mig så att när jag kommer hem blir jag glad:)

sorligt att inte kunna skriva i bloggen på1,5 vecka... men jag lovar att när jag kommer hem ska jag skriva:)

Ni får ha det bäst nu när jag är borta!!!

Mest kommer jag sakna mina vänner och speciellt sandra.... och självklart bloggen!
Borta 1/7-13/7
Puss och kram-debbiz
Anna älskling<3
None
Kommer sakna mest<3
None

Kommentarer
Postat av: Jen

Hihiii ääh du måste ju testa smeten i alla fall :P

ååh men du får ha en trevlig resa, jag ska nog skriva nått gulligt till du är hemma igen :P

2008-07-01 @ 19:48:19
URL: http://www.metrobloggen.se/LittleDessert
Postat av: erik

vad för läger ? ;p

2008-07-11 @ 19:50:50
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0