Hemma<3

Heeeej.....


som jag sa i morse så skulle jag jobba på mammas och pappas jobb i lagret. det jag kommer också göra imorgon. jag kom dit vid 10 och klistra på små paket som låg i ett stort gult och så fanns det massor sånga stora gula paket med små inuti(bild komer imorgon) det höll jag på med hela dagen.. jag är inte klar har 15st kvar. men när jag var klar för idag så hade jag ont i ryggen och det var för att jag hade suttit nästan hela dagen.

Efter jobbet åkte vi till ica. jag fick en glass och jag valde daimglassen.Sedan så åkte vi till mormors gammla sjukhem och hämta grejer och sncka med personalen hon hade haft. sedan åkte vi till sjukhemmet hon hade flyttat idag till. vi plockade upp det sista och väntade på att dem skulle komma och lägga mormor sen så har vi precis kommit hem.

nu snart ska jag äta smörgås med varma koppen. det ska bli gott:)

Vad har ni gjort idag?

Puss och kram-debbiz
¨



Kommentarer
Postat av: Johanna

låter som en härlig dag! :) Förrutom ryggen då.



2008-06-16 @ 21:15:54
URL: http://strawberrydisire.blogg.se/
Postat av: Johanna

Min dag har varit bra, men väldigt blåsig! :/



Ha det bra! :) pusspuss

2008-06-16 @ 21:57:01
URL: http://strawberrydisire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0