Landet<3

Heeej!

som jag sa så skulle jag till landet. och jag är just nu på landet. vi ska sova här till söndag.
Debbie.t är här också och sitter brevid mig just nu.
Mamma och pappa ska bort till vänner idag så när dem åker så kör dom oss till videiobutiken för vi ska hyra film sen ska vi promenera tillbaka. det tar 10 minuter om man går snabbt.
jag skriver i nästa inlägg vilken film det blir.
På Söndag så sätter jag in bilder från helgen.......

Nu står min syrra här och tjatar att hon vill va på datan......

skriver senare..

Ha det bra!

puss och kram-debbiz

(Jag vet att solnedggången är inte än men jag ville sätta in en sån bild ändå)



Kommentarer
Postat av: glitterandbling

härlig bild! :)

2008-06-06 @ 20:43:21
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0