Måndag<3

God morgon:)

jag vaknade nyss och åt frukost.

Igår vann spanien och jag var lycklig:) sen satt jag vid datan och jag hann inte blogga för pappa dampa så jag stängde bara av.

Idag så ska jag träffa  min brorsmamma och syrran och vara med dem.... jag åker ju imorgon och kommer hem
13juli....men det skriver jag i dagens sista inlägg. så efter ett tiden så ska jag gå ut tils dess väntar jag på syrranskompis som ska komma och lämna bok. så då kommer jag titta på tv och vara på datan:) kanske läsa:P

Vad ska ni göra idag?

Puss och kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

svar: låter härligt :)

2008-06-30 @ 11:01:53
URL: http://glitterandbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0