"Medan du sov"<3

Heeej:)

nu var filmen "medan du sov" slut. Den är en komedi... handlar om:Lucy (Sandra Bullock) är en spärrvakt i tunnelbanan som förälskar sig i en man som är daglig resenär på hennes station. En dag är mannen med om en olycka och hon följer honom till sjukhuset. Där blir hon misstagen för att vara hans fästmö och eftersom hon gärna vill vara det spelar hon med. Plötsligt finner hon sig välkomnad in i mannens familj där hon blir kär i mannens bror Jack (Bill Pullman).

Idag så träffa jag Debbie.t halv 4 i stan och gick runt och titta. sen åt vi på macdonalds. sen gick vi lite mera affärer och sedan skulle vi möta mamma. då gick vi och köpte grejerna jag hade hängt undan.

När jag kom hem åt jag middag och tittade på allsång på skansen.

Nu ska jag titta på SATC. det är dubbel avsnitt tror jag varje dag..på Pausen ska jag borsta tänder och lägga mig i sängen.

Alltså betyder det att detta är sista inlägget för ikväll:)

Imorgon så ska jag träffa debbie.t vid t-centralen vid 11. då skla vi ta pendeltåget till huddinge tror jag där en kompis som heter sharon ska möta oss sen ska vi hem till henne äta lunch och göra grejer. bilder hoppas jag kommer komma.

nu måste jag gå:)

God natt!

Puss och Kram-Debbiz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0