Nästan klar<3

Japp, nu har jag diskuterat klart med pappa om en ryggsäck.

blev ingen kista:(

vi var klara på jobbet efter 7 och åkte till ica maxi. där handla vi mat för syrran och pappa när  mamma är borta och mer saker för min resa schampoo,balsam..sålkräm m.m.... småsaker.... sen kom vi hem vid 9 och åt nån smörgås. Sedan duschade jag och tittade klart på filmen smekmånaden. sen gick jag och mamma genom vad jag skulle ha med mig till resan emn det är för att hon åker imorgon och hon är inte hemma när jag åker så då har vi gått genom det. nu starx ska jag gå lägga mig,


Imorgon så ska jag handla det sista med pappa och sen på kvällen kanske vi går ut och äter och är bara hemma.

nu ska jag gå:)

Ha det bra!

God natt!

Puss och kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0