Onsdag<3

Heeej:)

tittar på matchen nyss och hörde syrran skrika nyss och det blev 1-1 mellan tyskland och turkiet:.... spännande match..
Jag hejar såklart på turkiet.

Idag så åkte jag och debbie till sharon. vi kom fram vid 12 tiden och gick till henne hoppa på hennes stutsmatta. vi spelade spelet labyrinten och jag kom på sista plats. sen åt vi lunch och gick en skogspromenad. när vi kom tillbacka åt vi glass och jordgubabr och hoppade mera på studsmattan. sen körde vi spelet igen. sen åkte jag och sharon sparkcykel och debbie cyklade en bra bit. när vi kom tillbacka titta vi på föräldra fällan och stoppade och åt middag. det blev spagetti med köttfärsås..... sen tittade vi klart på filmen och sedan for vi till pendeltogen. debbie cyklade dit och jag och sharon gick efter henne.....sedan mötte jag mamma och hon hämta mig och vi åkte hem...


nu ska jag gå titta på matchen:) ska ladda upp med sockerkaka och glass:) yummi:P
Vad har ni gjort idag?
Ha det bra!

Puss och kram-debbiz







Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: hehe okej, stod lite om det på min blogg, men men!



HA en trevlig kväll!

2008-06-25 @ 21:35:59
URL: http://miiillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0