Söndag<3

Heeej:)


som jag sa igår så var det ba avslutning idag.
Då först åkte vi hem till ledaren och fixade maten.
Sedan åkte vi till vårt land och grilla....Medans några grilla så körde vi andra apan i mitten:)
sen var det dags att äta. Det var bl.a hamburgare korv sallad.m.m.....
Sen så hade vår ledare fyllt år för ett tag sen men vi skulle fira honom så vi täde ljus och satte på choklad kakan, och sedan sjöng vi för honom.
Vi städade och alla gick och bytte om till badkläder.
När vi väll kom fram till straden så hoppa några och jag in i vattnet och simma till hopptornet... när vi tjejer kom till backa så börja killarna putta oss i vattnet och så höll det på en halv timme typ.
Sen hämta grejerna och skulle spela fotboll. Då kom det gubbar som ville spela med oss. så vi körde med dem i en timme sen gick dem och vi gick tillbacka till vårt landställe.
När vi kom tillbacka satte vi oss i gräset och åt rester av godis och chips.
Sen var det dags att åka hem.

och jag  kom hem vid 8 tiden........

så har våran dag sett ut,,,,,

Vad har ni gjort idag?

NU ska jag gå och titta på en prissesas dagbok 2 på tv4 plus.

Ha det bra!

puss och kram-debbiz


dagens bild från idag kommer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0