Städrock<3

Tjooo:)

idag på morgonen så hade vi uvärdering i mentorsgrupper med klassförstånader hur det har varit denna termin.
Sedan så städa vi skåpen och samlades i klassrummet.
Sen var det städrock... detä rä när npgra uppträder.... vissa sånger kände man igen..
sen var det luch och då var det husets resuser......

När jag kom hem så gick jag ut igen för jag skulle din stan och titta runt.... hitta en klänning på indiska som jag la undan som mamma ska titta på senare.... om jag får den så lägger jag ut en bild senare på den...... nyss kom jag hem och ska titta genom lite bloggar och sen läsa tror jag...


vad har ni gjort idag?

Puss och kram-debbiz



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0