Sushi<3

Heeeej bloggen!!!!!!!!!!


idag har jag gjort massor:)
jag började klockan 9.15, då hade jag no och eftersom det var sista lektionen så läste min lärare Doppler.
sedan hade jag teknik och då var det redovisningar på uppfinningar.
sen var det lunch.
efter lunch hade vi håltimme då lyssna jag på musik och läste en bok som heter om jag kunde drömma.
sedan hade vi so då fick vi lämna in våra böcker och samspråka.
sen ahde vi sv och då körde vi leken stad land m.m... mitt lag komm tvåa.
Sen gick jag anna och debbie till stan. vi var på ålhens, stadium,bikbok, debbie leta efter väska och anna köpte sverige bikini:P
sedan fortsatte dem för jag skulle till brorson eftersom min svärgiska ville att vi skulle titta om det fanns kläder som passar oss som vi ville ha... (kan sätta in bilder senare)
vi lekte mycket med brorson och sen kom min brosa hem. sen gick syrran och min svärgiska och köpte sushi(jätte gott)
sen så kom brosans bästa vän och vi gick för 20minuter sen......

ikväll händer inte mycket alls.......

nu ska jag läsa andra bloggar, skriver senare:P

ha det bra!

puss och kram-debbiz




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0