Tisdag<3

God morgon:)

När jag kom hem igår var jag så trött så jag orkade inte skriva.

Gårdagen igår var trevlig. vi lekte med barnen och gick med dme till parken.

Idag så ska jag till stan för att titta mera inför resan. jag komemr gå lite senare... efter lunch.
Sen på kvällen händer det inte så mycket, EN kompis ska ringa då.

om en vecka¨åker jag!!!!! när jag kommer hem från lägret så komemr jag va hemma 6 dagar sen åka bort en vecka....

nu ska jag titta på andra bloggar.

Vad ska ni göra idag?

Puss och kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: Camilla

sv: överaskningsfest för en kompis :)



Vad tkr du om den nya FRA-lagen?

2008-06-24 @ 15:33:48
URL: http://miiillaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0