Torsdag<3

Heej bloggen!

Förlåt att jag har uppdaterat dåligt idag:(

Igår så hade tittade jag och debbie på matchen.... sverige förlorade:(
Sedan Gick vi och borstade tänder och tog bort sminket, och lade oss i sängen och titta på tv.....
Debbie ville titta på scrubs, och efter så somna vi till criminal minds....

Idag vaknade vi kl 09.30. vi satt på datan hela morgonen.
vid elva tiden gjorde syrran panncakes. Vid den tiden ringde älsklings anna och fråga om vi ville göra nått, och eftersom jag ska på sommarläger mindre än två veckor så bästemde vi oss för att gå till stan. SÅ jag och debbie bytte om, åka pancakes och satt vid datan. Sédan var det dags att gå.

Vi mötte Anna vid NK och gick runt där. SEdan till Hm där anna prova massa kläder. SEn far vi vidare till gina och sen skulle anna möta upp sin mamma. Då var jag och debbie hunriga så vi gick till macdonalds. där åt jag snackwrap:) den var god:) Sen så gick jag med debbie till buss stationen där vi satt och vänta på bussen. När debbie hade gått på bussen far jag hemmåt.

jag har för det mesta hemma. och nu skriver jag i bloggen....
Ikväll ska vi kanske baka inför imorgon. DEt är ju midsommar.... Och längtar tills imorgon för att jessica ska fira med oss också så vi ska hämta henne och sedan åka till landet. SKa bli jätte roligt:):):) det komer nog bli många bilder....

Dagens tv kväll:
21.00- 50 first dates-tv6 (tror att det är vi den tiden)

Jag vill säga sandra om du ser det här så vill jag säga:
JAG SAKNAR DIG HJÄRTAT OCH JAG VILL ATT DU KOMMER HEM:)<33333

NU ska jag titta på bloggar....

Ha det bra!

Puss och Kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0