TV dags i sängen<3

Heeej:)

matchen mellan spanien och sverige blev 2-1...... shit vad arg jag blev.... det var typ sista minuten:(
Varför hade dom tilläggstid:(

aja

Matchen mellan ryssland och grekland blev 1-0 till ryssarna...... grekland är ute skulle jag tro.....

imorgon så blir det inte inlägg föräns på kvällen.....
det är ju ba avslutnings dag så det håller på hela dagen.... vi får hoppas att det blir fint väder. annar så blir det hyra film och va inomhus.......vi ska ha det på vårt landställe...

kommer ta bilder och lägga in sen på kvällen imorgon.

nu ska jag ta kvälls dusch och sedan lägga mig i sängen och titta på tv.

Ha det bra älsklingar!
God natt!
Puss och Kram-debbiz




Kommentarer
Postat av: Nicole

Jag har en bloggtävling på min blogg. Man kan vinna presentkort värde 150 kr varför inte vara med och tävla om du gillar smycken och kläder eller skor http://nicolebambi.blogg.se/2008/june/tavling-presentkort-varde-150-kr.html#comment

2008-06-14 @ 22:58:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0