ahap

jahap
nu var det ett bra tag sen jag skrev....

´jag har varit sjuk i 3 dagar inte mycket skriva om.
idag gick jag pappa till vård centralen. där fick vi en tid sen så gick vi till creame pappa satt där snacka och jag var på mobilen. sedan så gick vi hem var hemma 20min sen gick vi till husläkare hette det där  där titta han på andning och tog hals test och på papprena som ska till labbet stod det svår hosta jag hade. Då gick vi till labbet vid riddarg 1 men där tog en halvtimme innan en person var klar så då gick vi till sibulli gatan där gick snabbt och när det var min tur skulle de ta blod prov. den första personen skulle titta om hon hitta mitt blodkärl men det gjorde hon inte den andra trodde hon hitta det först i högra armen men den försvann  så då titta hon på hanleden och prova där men det gick inte heller så kom tredje personen som tog i högra armen igen fast då gick det.så nu är jag jätte öm i min arm och har sår. mamma bah: det brukar aldrig va så svårt att göra på dig sånt.  sen när vi var klara där så gick jag pappa åt lunch på lilla japan sen så gick vi och tog ut tabletter och jag gick hem och pappa åkte till jobbet. sen 12.50 har jag varit hemma:)

hoppas mamma låter mig gå till skolan imorgon missat för mycket

har ni gjort nått roligt idag???

puss och kram -debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0