BLOGGEN!!!!

tjoo

länge sedan jag skrev. jag har typ varit upptagen hela veckan och har inte haft mycket att skriva. om en timme ska jag på footboll. sen ikväll kommer jag behöva plugga mkt för jag ligger efter med ett prov så jag ska ha mitt engelska prov imorrgon och matteprov. ojoj va mkt..... till och med min helg blir bara med plugg. jösses vad mkt man kan ligga efter att ha varit sjuk fyra dagar. aja sånt är livet.  titta nyss ut genom fönstret och det regnar! hoppas det inte regnar så mkt när jag ska till fotbollen. vill inte bli blöt. aja ska plugga lite mer engelska innan jag ska byta om och sticka..

ha en trevlig kväll

puss och kram -debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0