Fredag<3

God morgon allihop!

IDag så ska jag vara hemma till 15.00. under den tiden ska jag plugga och äta och va på datan. jag tycker faktist att det var bra att jag var hemma igår hela dagen för att plugga för det gav resulatat:P ajaj sen vid 15.00 ska jag träffa min gamla lärare jag hade i 3an i min gamla skola så ska vi hem till henne. jag brukar träffa henne 1 gång om månaden men nu var det länge sen eftersom det har varit mkt i skolan. Då när vi har träffats så ska vi hem till henne leka med hennes dotter sen blir den väll 18.00 då ska vi laga mat och sen vid 19.00 ska jag hem:(

Vad ska ni göra ikväll?

tv ikväll:
lets dance kl20.00 tv4


puss och kram -debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0