Måndag<3

God morgon!

idag är det måndag.  om en timme och fem minuter ska jag träffa bästis sandra för vi ska åka till min andra bästis anna och pyssa lite hemma hos henne. sedan ska vi på stan och de ska shoppa eftersom i fredags så var det två veckor kvar jag ska vi ska till gbg:) ska bli roligt:) sen så måste jag vara hemma vid 4 och plugga plugga för ska göra et test som jag ej gjorde förra veckan som ska bli om en vecka idag. sen så ska jag ringa mass med människor för planera denna vecka när jag kan träffa alla:P:P:P. Sen är det väll tv elr läsa bok som gäller.?
vad ska ni göra idag?

Tv ikväll:

so you think you can dance -scandinavia kl 20.00 kanal 5

parlamentet kl 20.30 tv4 (björn gustafsson är med:P)

det får bli samma bild som igår:P

puss och kram- debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0