Onsdag<3

Heeej:)

idag så vakna vi 09.00 då så  åt vi frukost och fixa oss. sen 10.20 så  gick vi till friskis och svettis då min syster skulle göra nått. sen vid 12 tiden så åkte vi till min broson. han är så sööt:P  då åt vi lunch min svärgiska hade gjort tonfisksallad med pasta i. Jätte gott:P Sen så lekte vi lite till med honom och sen vi gick ut och titta greje rpå stan sen köpte vi fika och gick hem till dom och fika. Sen så behövde anna gå. då till 6 så titta vi på tv och lekte mer med honom. Sedan så var det dags för honom och äta och då så var han jätte trött men han åt ändå. Sen var det dags för oss att äta. Då åt vi pasta med pesto och lövbiff. Det var också gott. jag tycker att min svärgiska är duktig på att laga mat:P Sen så var min brorson så trött så då gick vi hem och kom hem vid halv åtta. Och snart ska jag läsa bok:) det var det jag gjort idag och imorgon blir det någ pluggplugg.

Vad har ni gjort idag?

puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0