Sjuk igen:(

Heej allihopa!

somsagt så är jag sjuk igen . ska bara vara hemma idag. för att idga i skolan så är det tema dag . så tyckte mamma bättre stanna hemma idag. tyckte att det är lite jobbigt för jag var sjuk för exat två veckorsen och för en vecka sen så var jag frisk och nu är jag sjuk igen. måste väll ha dålig´t imunförsvar. jag som bruakr ha bra imunförsvar. aja sånt händer. nu ska jag sluta prata om mig för då blir denna inlägg tråkigt. två dagar kvar i skolan jippie.... påsklovet börjar på torsdag efter vi slutar då ska slappa ... skojja ska träffa då massor av människor den veckan  t ex min brorson, min brors mamma och vänner m.m...Längtar förfullt asså. imorgon har jag prov och på torsdag har jag so-läxföhör. snacka om att plugga idag... vid 12.20 ska jag ut på promenad för att gå köpa lunch. min läkare sa att det är bra att gå på promenad när man är sjuk.  aja nu måste jag sätta igång att plugga....

vad ska ni göra på påsklovet?

puss och kram-debbiz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0