Äntligen fredag<3

Heej älsklingar:)

idag har jag varit i skolan och var nära på gå hem eftersom jag hade så ont i magen idag. Men men jag stannade kvar för då hade jag två lektioner kvar. sen på gympan skulle man springa 6 varv. Men eftesom jag har dålig kondition och mådde dåligt så gick  och sprang tillsammans med min kompis Meitalle.Efter skolan gick jag till stadsbilioteket och lämna en bok. sedan åkte jag hem och duscha och nu väntare jag på syrran för vi ska gå ut och köpa en glass eftersom det är fint väder idag:)  vilken glass rekomenderar ni? finns inte mkt att skriva men kvällens planer och dagens tv skriver jag senare. sätter in bild sen på glassen.

ska läsa lite andra bloggar.

ha det så bra än så länge älsklingar<3

puss och kram - debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0