Fredag<3

Heeej

nu undrar särket varför jag är hemma idag. jo för att jag ahde sjukt ont i huvudet och det har jag fortfarande :( sen så var jag helt slut jag palla liksåkm inte ens klä på mig efter duschen så jag fick va hemma beslutade mamma. 13.00 kom jag på att jag måste ut för att jag måste till tandläkaren. kommer senare en uppdatering om helgen eftersom jag kanske inte kommer kunna blogga mycket den här helgen. skriver varför senare.
frukost åt jag gröt. det var gott:P det kommer en bild också på det:)

nu ska jag lägga mig i soffan med täcke och titta på film:P
vad är era helgplaner?
puss och kram-debbiz

image5

Kommentarer
Postat av: glitterandbling

krya på dig! :)

2008-05-16 @ 15:03:26
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0