Hemma<3

Heeej älsklingar:)

jag har komit hem för 20minuter sen. jag har varit hemma hos jessica efter bion. filmen var bra och rolig:) sen så åkte vi hem till jessica och nä r vi hade kommit dit titta vi på tv. Sedan kom hennes syrra och hennes pojkvän. sen kom jacob och natalie. så åt vi middag:) det var thailänds mat. Jätte gott! sedan så satt jag jessi coh syrran och titta klart på en film. kommer ej ihåg vad den hette. sedan så fika vi med glass och godis och bullar fast jag åt bara glass och godis. se så satt vi och snacka vid sofforna och jessica och henns syrras pojkvän höll på med bambuser sidan. Någon som brukar va inne på bambuser?  sen så skjutsa hennes pappa hem oss och nu är vi hemma och jag sitter vi dataorn och checkar andra bloggar.

vad har era kvällsplaner varit?

puss och kram-debbiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0