Lördag<3

God morgon på er!

jag kom hem för en halvtimme sen från brosan. hans fru och barn skulle träffa hennes syster så då skulle vi hem:P gårdagen var trevlig och vi hade mys på kvällen. de började med att vi kom dit ochh då var brorsonen jätte glad(har aldrig sett en sån gladare bebis) sedan så blev han gnällig när jag lekte med honom men det var bara för att han var hungrig:) då hade vi sällskap när han åt och han bara flina hela hans middag ( söstaste bebisen jag vet:P) när han hade ätit klart lekte vi och tittade på tv samtidigt och runt 7 blev ben sur för han ville sova så då försökte vi hålla honom vaken men han ville bara sova så hon bytte till pytjamas och gav honom välling. sedan gick dem in till sovrummet och försökte söva honom. medans hon gjorde det tittade vi på tv. sedan när hon kom ut ur tummer var klockan 8 då började hon laga middag:) det blev kyckling tror jag med pasta och sallad. det var jätte gott:) vi snackade om minnen från när vi träffa henne första gången:P sedan duckade vi av och tog fram och godis och satta på swenney todd men jag somna för det var ingen film för mig. jag tycker bara om kommendier. sen när jag vaknade upp igen så var filmen slut. då bäddade hon sofforna och vi bytte om och borstatänderna och sedan så vi på georgia rules. men jag somna till den också fats den var en kommendi:( det var typp tolv på natten då).
sen så vaknade vi halv 9 genom och hörra min brorson och hans mamma:P sen när dem skulle byta blöja kom dom ut. sedan så gjorde hon fukost åt oss och brorsonen ooch sedan så lekte vi med honom lite till. sen så skulle hon göra nått och då blev han sur och vi satte på film och då blev han tyst. sen så bytte vi om och dom klädde på sig och sen gick vi hem:P

dagens planer är att gå på bio med kanske debbie och jessica. men dem svarar inte. sen på kvällen ska vi på middag hos jessica:)

vad ska ni göra idag?

det ser ut som att det ska regna idag.
 

puss och kram-debbiz





Kommentarer
Postat av: glitterandbling

roligt med bio! :)

2008-05-17 @ 12:41:28
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0