Söndag<3

Heej

idag på morgonen ringde sandra och då prata jag med henne. sedan åt jag och syrran frukost och titta på hairspray. vi påbörja den igår men jag somna så vi tittade idag. sen så har jag pluggat och skrivit min novell så nu är det bara att jag ska srkiva rent den på datan. nu har jag tagit en paus och ska nsnart börja plugga på so igen. senare ska noomi på ett möte och då måste jag följa med och ska plugga där också. sen ikväll händer inte så mycket kanske brosan ringer och bjuder över oss vem vet? men han är nog trött eftersom han kommer hem idag. så vi får se men jag ska sms honom senare.  mamma och pappa kommer hem sent inatt så jag får säga hej till dem imorgon:)


vad ska ni göra idag?

puss och kram-debbiz


Kommentarer
Postat av: glitterandbling

har inte kollat på hairspray sen den gick på bio, kommer inte ihåg den kanske borde kolla om den ;)

2008-05-18 @ 15:06:42
URL: http://glitterandbling.blogg.se
Postat av: glitterandbling

haft en bra dag så länge?? :)

2008-05-18 @ 17:49:59
URL: http://glitterandbling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0